انتشار شماره جدید نشریه  JPMB (Volume 10, Issue 2, June 2022) 

انتشار شماره جدید نشریه  JPMB (Volume 10, Issue 2, June 2022) 

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری طبرستان، شماره جدید نشریه JPMB (Volume 10, Issue 2, June 2022) منتشر شد.

دکتر پوریا بی پروا رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فن آوری طبرستان، گفت:

با توجه به رویکرد جدید دانشگاه در خصوص ارتقا جایگاه مجلات علمی، توسعه همه جانبه Journal of Plant Molecular Breeding (JPMB) به منظور ارتقاء جایگاه علمی تنها مجله انگلیسی دانشگاه در دوره جدید مدیریتی مدنظر قرار گرفت. بطوریکه در گام اول جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته و بروز نمودن شماره‌های مجله مورد توجه قرار گرفت. وی افزود در دو شماره جدیدا منتشر شده، ارائه مقالات با طراحی و گرافیک جدیدی همراه بوده که با افزایش جذابیت آن امید آن است مورد توجه دانش‌پژوهان قرار گرفته و فرایند نمایه‌سازی مجدد مجله را در پایگاه ISC تسهیل نماید. رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فن آوری طبرستان افزودند: شماره جدید که به دلیل عقب‌ماندگی‌های قبلی، دارای تاخیر انتشار 12 ماهه می‌باشد در آن از ظرفیت‌ ادیتور و داورهای خارجی استفاده شده است.

در ادامه دکتر هاشمی معاون پژوهشی پژوهشکده ژنتیک و زیست فن آوری طبرستان و دبیر اجرایی مجله بیان نمود: مجله JPMB، با دسترسی آزاد (open Access) و بصورت چاپی و آنلاین انتشار یافته و تمامی مراحل بررسی اولیه تا فرآیند داوری و چاپ مقاله هیچ گونه هزینه‌ای از نویسنده دریافت نمی‌گردد. ایشان در پایان افزود: از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند دعوت می‌شود آخرین شماره نمایه شده را از تارنمای مجله به آدرس https://www.jpmb-gabit.ir/issue_49020_49022.html دریافت نمایند.