بیست و نهمین جلسه مرکز پژوهش های قرآن و علوم طبیعی در پژوهشکده برگزار گردید.

برگزاری جلسه مرکز پژوهش های قرآن و علوم طبیعی دانشگاه با حضور حضرت حجه السلام و المسلمین فلاح مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی مازندران

بیست و نهمین جلسه مرکز پژوهش های قرآن و علوم طبیعی دانشگاه با حضور حضرت حجه السلام و المسلمین فلاح مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی مازندران در روز دوشنبه ۲/۱۰/۹۸ در محل پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه – که با حضور فعال جمعی از اعضای مرکز  برگزار گردید – آقای دکتر متدین به  بیان دستور جلسه و توضیحاتی پیرامون آیات ابتدایی سوره مبارک نبا پرداختند. سپس حضرت حجه الاسلام و المسلمین تازه کام در خصوص آثار هواپرستی با ستفاده از آیات قرآن کریم نکات مهمی ارائه نمودند.

در ادامه مقاله آقای دکتر خالقی مقدم با عنوان اعجاز عددی قرآن با توجه به زاویه طلایی ۱۱۱ درجه ارائه شد که  با بیان دیدگاه ها و پرسش های حضار جلسه ادامه یافت.

در ادامه حضرت حجه الاسلام و المسلمین فلاح در خصوص اعجاز عددی قرآن و ارتباط آن با علوم غریبه و جفر مطالبی را عنوان نموده  و همچنین نکاتی از سوره مبارک حمد و سوره مبارک یس را تفسیر نمودند.

در ادامه جلسه آقای دکتر پوریا بی پروا عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گزارشی  از روند تولید داروی ضد سرطان با بهره گیری از اعجاز عددی کلمات تین (انجیر) و زیتون در قرآن کریم ارائه نمودند.

در پایان آقای دکتر نعمت زاده رییس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان و رییس مرکز پژوهش های قران و علوم طبیعی دانشگاه ضمن قدردانی از حضور فعال اعضای مرکز در خصوص ضرورت مطالعات میان رشته ای و همچنین بهره گیری هر چه بیشتراز قرآن کریم و برای دستیابی به علم تمدنی مطالبی ارائه نمودند.