فعالیت های “شورای انتشارات پژوهشکده”

دکتر قربانعلی نعمت زاده، رییس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان گفت:

از ابتدای شروع فعالیت شورای انتشارات پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان تعداد ۱۰ عنوان کتاب به چاپ  رسیده و در حال حاضر ۲ عنوان در دست چاپ و ۴ عنوان در دست داوری می باشد.

وی همچنین افزود:

تعداد ۱۰ عنوان مجله فنی ترویجی نیز در پژوهشکده به چاپ رسیده است.

ژنومیکس و روش‌ها ، میکروجلبک‌ها و تولید پایدار سوخت زیستی، اقتصاد منابع طبیعی، اصول ماشین‌های کشاورزی، اصلاح نباتات (روش‌های مولکولی) جلد۲، اصلاح نباتات (روش‌های کلاسیک) جلد۱، آینده بارانی (سیستم متریک)، ریشه گیاه رشد، کارکرد و برهم کنش با خاک، چهاردهمین و پانزدهمین همایش ملی برنج کشور عناوین کتابهایی است که در پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان به چاپ  رسیده است.

همچنین مجلات فنی ترویجی دستورالعمل تهیه ناقل پلاسمید T و همسانه‌سازی قطعات دی. ان.آ در آن، دستورالعمل زراعی رقم جدید برنج طارم روشن، اصول فنی کاشت داشت و برداشت برنج، دستورالعمل زراعی رقم جدید برنج پردیس پژوهش و قائم، دستورالعمل تهیه کانستراکت pGreen به منظور انتقال ژن، مدیریت تلفیقی مبارزه با آفات مرکبات در استان مازندران، و شناسایی جلبک ها (راهنمای آزمایشگاهی) از جمله مجلات فنی ترویجی است که در پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان به چاپ رسیده است.