برگزاری جلسه مرکز پژوهش­های قرآن و علوم طبیعی با حضور حجه الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

برگزاری جلسه مرکز پژوهش­های قرآن و علوم طبیعی با حضور حجه الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

بیست و هفتمین جلسه مرکز پژوهش­های قرآن و علوم طبیعی با حضور حجه­الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در روز دوشنبه ۴ آذر۹۸ در دفتر پژوهشکده ژنتیک و زیست­فناوری کشاورزی طبرستان برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت تفسیر آیات ابتدایی سوره مبارکه نبا و تلاوت این سوره توسط آقای دکتر متدین آغاز شده بود با ذکر حدیثی از حجه­الاسلام و المسلمین هاشمی در خصوص اهمیت تلاش برای علم­آموزی ادامه یافت. سپس حاج­ آقا تازه­کام مدیر گروه معارف دانشگاه به بیان سیمای کلی سوره مبارکه نبا پرداخت. و در ادامه اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات و سوالات در خصوص آیات ابتدایی این سوره پرداختند.

آقای دکتر قربانعلی نعمت­زادهٰ رییس پژوهشکده ژنتیک ومسئول مرکز پژوهش­های قرآن و علوم طبیعی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاج آقا خاکزاد گزارشی از روند فعالیت­های سه ساله این مرکز ارائه نمودند و در ادامه حاج آقا خاکزاد ضمن تقدیر از برگزار­کنندگان این جلسه قرآنی معظم و حمایت از برگزاری این جلساتٰ بر لزوم تفکر و تدبر در آیات قرآن برای فهم بیشتر و همچنین اعتبار استفاده از علم زیست­شناسی و قوانین فیزیک برای فهم مسائل دینی و قرآنی مطالبی بیان نمودند.

درپایان در خصوص دومین همایش ملی قرآن و علوم زیستی در سال آینده بحث و گفتگو شد.