مدیر گروه پژوهشی مرکبات و گیاهان دارویی پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین مرادی رئیس دانشگاه طی ابلاغی دکتر ولی اله قاسمی عمران را به عنوان مدیر گروه پژوهشی مرکبات و گیاهان دارویی پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان منصوب نمود.

گفتنی است در متن ابلاغ ایشان چنین آمده است

نظر به تجارب، تعهد و شایستگی های جناب عالی و به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده ژنتیک و زیست فنآوری کشاورزی طبرستان و به به استناد ماده ۸ آیین نامه مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب سال ۱۳۸۹، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و وظایف پژوهشی به مدت یک سال به عنوان ((مدیر گروه پژوهشی مرکبات و گیاهان دارویی پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان)) منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از هدایت الهی، بهره گیری از حکمت و دانایی همکاران دانشگاهی موجب پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی کشور سربلند و سرافراز ایران شوید. از خداوند متعال سربلندی جناب عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه، ضمن تشکر از زحمات دکتر پاکدین، انتصاب دکتر قاسمی عمران را به عنوان مدیر گروه پژوهشی مرکبات و گیاهان دارویی تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستار است.