نصب و راه‌اندازی سرور پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان

نصب و راه‌اندازی سرور پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان
به گزارش روابط عمومی، دکتر پوریا بی‌پروا، رییس پژوهشکده از نصب و راه‌اندازی سرور پژوهشکده ژنتیک و زیست‌فناوری کشاورزی طبرستان با نام “گابیت” خبر داد.
خدمت‌رسانی به دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و سایر محققین برای اجرای نرم‌افزارها، پروژه‌های تحقیقاتی یا سایر اهداف محاسباتی از جمله اهداف می‌باشد.
شایان ذکر است امکان دسترسی کامل به مدیریت سرور مجازی اختصاصی، انتخاب سیستم عامل، نوع و میزان منابع پردازشی و فضای ذخیره‌سازی از مزایای گابیت است. همچنین پرداخت هزینه بر اساس مدت زمان استفاده محاسبه شده و تخفیفات ویژه برای اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و اعضای لبزنت در نظر گرفته شده است.

دکتر علی پاکدین پاریزی،مدیر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی دانشگاه، ضمن اعلام پشتیبانی فنی سرور گابیت توسط کارشناسان این مرکز گفت: این مدیریت آمادگی دارد که در برنامه‌های آتی، بروزرسانی توان محاسباتی مرکز سرور پژوهشکده را در راستای فراهم کردن سکوی مناسب برای دسترسی آسان به منابع پردازشی ابری سریع جهت انجام انواع امور پردازشی بویژه مباحث مربوط به علوم زیستی در دستور کار داریم.

همچنین برای استفاده از سیستم‌های قدرتمند محاسباتی نیازی به مراجعه حضوری نیست و مخاطبان می توانند به صورت اینترنتی به سیستم‌ها متصل شده و هر نرم‌افزاری را در خود سیستم بدون هیچ محدودیتی دانلود و نصب نمایند که در خبر های بعدی به اطلاع خواهد رسید.

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.